مقالات لودر ها, مقالات انواع ماشین آلات, مقالات مینی لودر ها

عوامل موثر در مورد انتخاب لودر

چگونه لودر مناسب را انتخاب کنیم؟

 

‌لودرها ماشین‌هایی با چهار چرخ متحرک هستند که معمولاً برای بارگیری مواد با کمک سطل جلویی استفاده می‌شوند. لودر دارای مجموعه بازوی بالابر است که سطل را بالا و پایین می کند. اکنون، اگر در اطراف مکان هایی که ساخت‌وساز انجام میشود نگاهی بندازید، مطمئناً یک لودر پیدا خواهید کرد

حال اگر شما نیز به یک لودر نیاز داشته باشید باید چگونه لودر مورد نظر خود را پیدا و انتخاب کنید؟ در ادامه ما نگاهی خواهیم داشت به عوامل مختلفی که باید در هنگام خرید یک لودر در نظر بگیرید.

اکثر سازندگان لودر محصولات خود را در دسته های زیر ارائه می دهند:

  • فشرده (40-100 اسب بخار، 1.0-2.5 یارد مکعب)
  • کوچک (115-180 اسب بخار، 2.5-6.5 یارد مکعب)
  • متوسط ​​(230-400 اسب بخار، 3.75-15.0 یارد مکعب)
  • بزرگ (با قدرت حداکثر 1800 اسب بخار یا بیشتر و ظرفیت های بیش از 30 یارد مکعب).

حال باید کدام را انتخاب کنید؟ خوب، همه چیز به عوامل مختلفی بستگی دارد. بنابراین، اجازه دهید نگاهی به موارد مختلفی بیندازیم که وقتی به دنبال انتخاب لودر مناسب هستید، باید در نظر بگیرید.

 

ماهیت پروژه

هنگامی که به دنبال انتخاب یک لودر هستید، یکی از اولین مواردی که باید در نظر بگیرید ماهیت پروژه ای است که باید انجام دهید.

با پرسیدن سوالات زیر از خود شروع کنید:

  1. برای جابجایی روزانه به چه مقدار مواد نیاز دارید؟
  2. آیا ماشین دیگری وجود دارد که لودر باید با آن هماهنگ باشد؟
  3. ماشین برای بلند کردن یا قرار دادن چه اندازه/وزن موادی نیاز دارد؟

پاسخ به این سه سوال به شما کمک می کند تا ایده اساسی در مورد خواسته های پروژه خود را بدست آورید. بر این اساس باید اطلاعات مناسبی در رابطه با ماهیت پروژه خود داشته باشید.

 

سه عنصر اصلی جهت انتخاب لودر

هنگامی که به دنبال خرید یک لودر هستید، باید سه عنصر اصلی را در نظر بگیرید. اکثر تولید کنندگان این عناصر را به عنوان ویژگی های اصلی ماشین ها تبلیغ می کنند. بنابراین، این ویژگی های اصلی لودر چیست؟

  • اسب بخار:

بسیاری از مردم فکر می کنند که هر چه اسب بخار بیشتر باشد، بهتر است. خوب، این به طور کلی درست نیست. موتوری که اسب بخار قدرت بالایی ارائه می کند، در بیشتر موارد، مقدار زیادی سوخت مصرف می کند. این ممکن است چیز خوبی برای شما نباشد. بنابراین، شما باید خواسته های دقیق خود را در نظر بگیرید و سپس ایده ای از محدوده اسب بخاری که برای شما ایده آل است به دست آورید.

  • بار اوج:

این حداکثر باری است که لودر شما می تواند ایمن و با ثبات تحمل کند. شما باید بر اساس حجم موادی که به صورت روزانه جابجا می‌شوید، بار را انتخاب کنید. توصیه می‌شود یک لودر با بار بزرگ‌تر تهیه کنید تا بتواند در مواقع اضطراری با این جهش‌ها در حجم کار مقابله کند.

  • اندازه سطل:

اندازه سطل میزان باری را که لودر چرخ دار می تواند در یک حرکت بردارد به شما می گوید. شما باید با توزیع کننده اصلی لودر چرخ تماس بگیرید و محصول مناسب را برای تمام نیازهای خود انتخاب کنید.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *